Een zusje en nieuwe lay-out!

april 06, 2017

Veel te lang geleden dat ik hier wat van me liet horen, om te schamen eigenlijk. Maar dit was niet voor niets, ik was druk met mijn andere blog. Ik zette een zusje op van Taxx Lifestyle en dat is Taxx Life Blog geworden!

http://taxbreddels.blogspot.nl/

Dus ben je nieuwsgierig naar de persoon achter Taxx Lifestyle of ons gezin en alles wat daar verder bij komt kijken, neem dan eens een kijkje op mijn andere blog of facebookpagina.

Verder heb ik dit blog in een nieuw jasje gestoken, tenminste een poging toe! Eind maart kwam Blogger met 4 nieuwe templates, wow wat vond ik ze gaaf. Maar oh wat vond ik het eng om mijn blog zomaar om te gooien en dus mijn oude lay-out, waar ik zo hard aan heb gewerkt, kwijt te raken. Na 2 weken googlen, fora's uitpluizen bleef het toch wel een dingetje.

Tot dat ik werd aangespoord door een collega-blogger die wel de stap waagde, ik nam een middag de tijd en werd toch wel enthousiast. Dus bij deze, voor dit blog heb ik gekozen voor het thema Contempo. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nog wel twijfel over het thema Emporio, dan krijg je je artikelen mooi in blokjes. Maar tot nu toe is dit dus mijn voorkeur. Ook ben ik nog niet helemaal tevreden over de boven kant, die zou ik graaghelemaal wit hebben. Maar verder is het prima en aangezien de meeste bezoekers dit tegenwoordig toch via een smartphone of tablet doen is dat niet meer het allerbelangrijkste. Ik vind het handig dat als je nu naar mijn blog gaat je meerdere atrtikelen onder lekaar kan zien en zo kan kiezen wat je interreseert.

Het was dus zo...


En nu is het dus zo....


Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn nieuwe "stappen". Ik zal proberen om hier weer wat actiever te worden en meer van mijn mooie producten te tonen. Ook ben ik benieuwd of er mensen zijn die werken met blogger en misschien ook hebben gekozen voor een nieuw thema. Laat het me weten, ook als je vragen hebt.

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular