Het zit er weer op!

januari 07, 2017

Zo, alle feestdagen zitten er weer op en morgen beginnen de scholen weer. Dus dan is het echt voorbij. Dit betekende dat de kerstspullen afgelopen week weer opgeruimd werden, we leuke dingen deden en we ons weer langzaam voorbereiden op het gewone leven.

Na een brakke nieuwjaarsdag, besloten we 2 januari er weer tegen aan te gaan. We ruimde alle kerstspullen op, dweilde het hele huis om vervolgens de deur achter ons dicht te trekken voor een bezoek aan de film "Sing". Echt een aanrader trouwens, zelf Nathan (4) heeft het 2 uur volgehouden en boeiend naar de film gekeken.

Afgelopen kerst kozen we voor voor een kleine (echte) boom, normaal hebben we altijd een grote nepboom. Maar omdat we dit jaar een huis vol visite zouden hebben met Oud&Nieuw kozen we voor een kleinere versie. Ik nam eerst nog de moeite om een goedkope nepboom te scoren op marktplaats, maar dat lukt en niet helemaal, dus gingen we toch voor een echte. En ik moet zeggen dat we er echt heel blij mee waren, zowel de maat als de kwaliteit en ook stond de boom super mooi op de kast die onder de televisie staat.


Afgelopen maandag ruimde we de boel weer op en namen we afscheid van onze boom. Martijn zei al; onze grote nepboom verkopen en iedere jaar zo een boompje halen. Eigenlijk wil ik dat stiekem ook wel, want ik was echt heel blij met de boom dit jaar en ook met de plek waar hij stond. Dus wie weet....we wachten wel even tot volgend en zullen dan beslissen.

Maar nu moest de hoek waar de boom had gestaan natuurlijk wel weer leuk gestyled worden. Ik had het één en ander geschoven om ruimte te maken voor de boom en wat ik verschoven had was ik eigenlijk ook best content mee, dus het werd nog best een opgave om de woonkamer weer in evenwicht te brengen. Uiteindelijk werd het een hoekje met groentinten, ik had met oud&nieuw leuke bolletjes gehad en hier baseerde ik het hoekje op. Uiteindelijk dus best tevreden met het resultaat, voorlopig ;) (excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's)




You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular