Halloween Vleermuizen D.I.Y.

oktober 23, 2016

Afgelopen woensdag maakte ik deze schattige vleermuis met mijn jongens als creatieve bezigheid in de herfstvakantie. Ik kwam ze tegen op de site van Sostrene Grene, ik volg deze winkelketen op facebook omdat ze vaak ontzettende goede D.I.Y.'s hebben zoals dus deze.


Heb je zin om deze leuke vleermuis ook te maken, hier volgende de instructie's:


Dit heb je nodig:
- Zwart Papier
- Zwarte verf
- Wc-rol
- Lijm, Schaar, Potlood, Kwast
- Knipblad, deze kun je hier downloaden

1. Je vouwt de bovenkant van de WC-rol aan 2 kanten dicht, zodat er een soort oortjes ontstaan.

2. Verf de WC-rol zwart of des gewenste kleur.

3. Knip de vleugels uit van het knipblad en teken die over op zwartpapier. Dit kun je het beste doen met een normaal grijs tekenpotlood. Knip deze vervolgens uit.


4. Daarna knip je ook de oogjes en de tandjes uit van het knipblad en plak deze samen met de zwarte vleugels op de zwart geverfde WC-rol.

Echt een kind kan de was doen en het resultaat is heel erg leuk, voor jong én oud!

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular