Bij de mensen thuis.....

oktober 19, 2016

De afgelopen 2 jaar mocht ik al heel wat mensen blij maken met onze handgemaakte producten. En waar ik helemaal blij van word is als de mensen ons een foto sturen van het product in hun eigen omgeving of interieur. Sommige mensen zijn echt super creatief, ik word daar heel blij van. En met hun foto's inspireren ze mij weer om nieuwe mooie producten te maken.

Kijk even mee in de creativiteit en het interieur van onze tevreden klanten.


Bij de naamslingers is de houten boom met de naam Roan nog steeds wel een van mijn favorieten, ook de dubbelzijdige naamslinger met de naam Julia past perfect bij de raampartij van de klant.

Bij de pallethouten producten zijn ze allemaal favoriet, de handgeschilderde huisnummer- of naamborden blijven mooi, links onderin staat een blauw waxineblokje op het buikkastje, wat heeft de klant dit interieur mooi gestyled.

Ben je geïnspireerd door deze mooie foto's, neem eens een kijkje in onze webwinkel.

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular