Shop-in-a-shop

februari 16, 2016

Veel te lang niks laten horen, I know, maar dat houdt niet in dat ik heb stil gezeten. In tegendeel zelfs, ik heb heel veel dingetjes gemaakt omdat vandaag mijn eerste shop-in-a-shop werd geopend. Ik heb een plank gehuurd in een winkel waar meerdere mensen hun eigen zelfgemaakte en/of ontworpen spullen presenteren en verkopen.

Voor deze gelegenheid maakte ik deze geweldig leuke waxineblokjes, in naturel-stijl en in kleur.

        


Verder pakte ik mijn slingers met standaard teksten netjes in, zodat ze op een gemakkelijke manier verkocht kunnen worden.



En zo verzamelde ik nog wat kleine dingen om mijn plankje leuk aan te kleden en tadaa:



Superblij met het eindresultaat!
Dus ben jij binnenkort in de buurt van de gezellige betuwse plaats Tiel neem dan eens een kijkje:

Van de Bovenste Plank
Adres Plein 16 c, 4001 LJ Tiel 
voor meer informatie kun je hier even kijken: Van de bovenste plank


Zie je verder nog wat leuks op staan op de foto, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen.

You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular