Meubeltjes Opknappen

juli 07, 2014

Even wat foto's uit de oude doos; meubeltjes opknappen, ik heb het heel veel gedaan, voor de kinderen er waren. Ik kocht het bij kringloop, rommelmarkt of vond het bij het grof vuil, zo jammer dat dit niet meer bestaat, gaf het een andere kleur en verkocht het weer via Marktplaats. En de pronkstukjes bleven natuurlijk in ons eigen huis.

Het eerste voorbeeld is een oude lamp, de voet had ik al heel lang, echt heel lang op zolder staan, de kap was inmiddels al in de container beland en de voet stond al jaren te verstoffen, dus ik kocht bij de leen bakker een mooie neutrale lampenkap en gaf de lampenvoet een mooi nieuw kleurtje. Deze heeft nog heel lang bij ons in huis gestaan, maar inmiddels toch een nieuwe eigenaar gevonden via MP.


Het tweede voorbeeld is een tafel, de welbekende "Queen Anne"-salontafel, er zijn er al vele de revue gepasseerd bij ons en deze kreeg ik van een vriendin toen hij echt heel erg van pas kwam! 


Eerst als salontafel in ons tijdelijke huurhuis (toen hadden we hem dus echt nodig), toen als speeltafel in de woonkamer van ons nieuwe huis (zie foto) en nu doet hij dienst als speeltafel op de kamer van Nathan. Zulke tafels komen altijd van pas!


You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular