WELKOM!

mei 10, 2014

Welkom op mijn nieuwe blog. Al maanden, nee eigenlijk jaren loop ik met dit idee rond en nu wordt het tijd om er eindelijk vorm aan te gaan geven. Natuurlijk weten degene die mij kennen dat ik in het verleden een tijdje bezig ben geweest  met Nostalchique (klik). Oude meubeltjes opknappen, mooie interieurfoto's van ons eigen huis, maar daar bleef het dan wel bij. Ik heb er eerst nog over getwijfeld om het nieuw leven in te blazen, maar dat gaat niet meer lukken met al mijn nieuwe ideeën en eigenlijk wel nieuwe lifestyle als je het zo mag noemen.

Dus ga ik het via deze weg proberen; interieur, lifestyle, inspiratie, DIY's, opknappertjes, tweedehands vondsten, creatieve knutsel, printables, mooie foto's, fotobewerkingen en hopelijk nog veel meer zullen hier de revue passeren, ik hoop dat jullie met plezier gaan meelezen en meekijken.

Indruk van ons huis.





You Might Also Like

0 reacties

Taxx Life Blog

Taxx Life Blog
Wil je meer weten achter de persoon achter Taxx Lifestyle, neem eens kijkje op mijn persoonlijke blog!

Like us on Facebook

Most Popular